Ben Geldim...

Ortamı şöyle bir kolaçan ettim de her türlü konuda hepimizin ne çok söyleyecek şeyi var. Konunun erbabı olalım ya da olmayalım. Sağıma dönüyorum "şu şöyledir bu değişmez kuraldır." Soluma dönüyorum "bu böyledir şu da değişibilir bir kuraldır." Önüme bakıyorum "sen bana şunları yaptın ama yapman gerekenler şunlardı." Arkamdan işitiyorum "ben sana bunları yaptım hakettiğim bu muydu?"...

Kısaca bunları duymamam için ya uçmam ya da yerin dibine girmem gerek. Ne yazık ki konuşulan bir çok söz, laf yeterince -bu- gereken iki olasılığı gerçekleştiriyor.

Herkesin söyleyecek bir şeyleri varsa, benim de var dedim ve BEN ŞAHSEN KENDİM i doğurdum. Tüm dünyaya hayırlı bir blog olması dileğiyle:)

4 yorum:

kuzgun 13 Şubat 2009 17:30  

Hoşgeldin..

Adsız 14 Şubat 2009 07:21  

@ Kuzgun Hoşbulduk. Bu sefer sadece kendim geldim:)

Oldmariner 28 Şubat 2009 11:00  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Oldmariner 28 Şubat 2009 15:17  
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Yorum Gönder

Gereksiz yorum yazmama konusunda uyarı hakedecek biri değilsin belki ama öyle olma ihtimaline karşı bu uyarıyı koymalıyım! Alınma:)

Related Posts with Thumbnails

Ben Şahsen Kendim

İsyanlarım, sevinçlerim ve hiç büyümemiş halimle Ben Şahsen Kendim