Sarmaş Dolaşlar Günü

Ne günmüş yahu anlamadım ki. Dışarda alabildiğine bir rüzgar, arada bir çakıl taşı büyüklüğünde dolu, sağanak... ve çiçeklerinden dökülen yaprakları toplamaya çalışan, rüzgarın kendini bile yerinde tutamadığı kızcağızlar ve onları yerlerine sabitlemeye çalışan erkekler. Nereye kafamı çevirsem cafe köşelerinde iki kişilik servisin açıldığı ama nedense sadece erkeğin ensesini gördüğüm sarmaşıklar, dükkanların vitrinlerini süsleyen kalpler, yağmurdan köşe bucak kaçan çiçekçiler. En sevdiğim renk kırmızıdan iğrendim bugün. Kardeşim olan var olmayan var, olup da yok gibi olan, yok da var gibi olan, olmayıp çok isteyen, oluyo da noluyo diyen, oldugu için çok mutlu olan, olmadıgı için çok mutlu olan, onsuz olamayan, onunla hiç olamayanlar var. Ne bu kardeşim ya bu kadar gözüne gözüne sokulmaz ki.

Ama kıskançlığın anlamı yok sanırım, sevgilisi yanında olan herkesi kutlarım. Bu kadar daha fazla da kutlamam hıh!

0 yorum:

Yorum Gönder

Gereksiz yorum yazmama konusunda uyarı hakedecek biri değilsin belki ama öyle olma ihtimaline karşı bu uyarıyı koymalıyım! Alınma:)

Related Posts with Thumbnails

Ben Şahsen Kendim

İsyanlarım, sevinçlerim ve hiç büyümemiş halimle Ben Şahsen Kendim