Ben Kimim?

Kimi zaman kuşların seslerinin hakim olduğu sessiz bir orman, kimi zaman patlayan bir balonun çıkardığı sesim. Kimi zaman çikolatanın damakta bıraktığı tat, kimi zaman türk kahvesinin son yudumuyum. Kimi zaman geminin dümeni, kimi zaman çapasıyım. Bazen yatalak olur, bazen oyuncaklarımla oynarım. Bazı zamanlarda fırtınada boğulur, bazısında gemiyi limana getirdiğimle övünürüm. Kimi zaman 20. kata çıkmak için merdiven tırmanır, kimisinde asansöre binmeyi aklederim. Bazen eteklerime zil takar, bazen de çırılçıplak oynarım. Kimi zaman tam bir hanımefendi, kimi zaman hanzonun önde gideniyim. Ellerimi açıp dua eder, ertesi gün sabaha kadar fasılda içkinin dibini bulma yarışına katılırım. Erimiş kaşarın uzayan kısmı, ağustos ayının gündüz 12'si, ocak ayının gece 12'si, kolanın asidi, damarda dolaşan zehirli kanım.

Gökyüzünün yedinci katına merdiven dayamış, inerken de kanatlı bir peri olarak inmeyi dileyen biriyim. Sadece aşığım. Bazeni ya da kimi zamanı yok bunun, en saf duygumla aşığım sadece. Aslında; ben basitim, bazen de karmaşık. Aslında çok şeyim ya da hiçbir şey...

Kimim Ben?

2 yorum:

Oldmariner 1 Mart 2009 16:07  

Bu yorumu da sileceğine eminim.Rahatça yazabilirim.

Blog blog blog.Demek ki blog buymuş.İnsanlar kendilerini ifade ediyor,yeni dostlar kazanıyor.Buraya kadar iyi ama Blogger"lerin tümünün en bi şair,filozof,yazar,psikolog,sosyal bilimci,Freud,Darwin,fotoğrafçı etc olmak zorunluluğu mu var????

Ayrıca bir insan kendini dürüstçe nasıl tarif edebilir ki? Hem aşık,hem sevecen,hem eğlenceli,hem sempatik,hem dürüst,aynı zamanda modern,çok güzel ve şık.Anlayışlı ve hoşgörülü nasıl olunabilir ki?

"Ben şahsen kendim" başlığı bana pek yapmacık geldi.

Adsız 2 Mart 2009 12:32  

Yalçın,

Öncelikle ne bir şair, ne bir filozof ne de saydığın diğer sıfatlardan biriyim. Dolayısıyla blogger olmak için bu sıfatlara sahip olmak gerekmiyormuş değil mi?
Ama senin ne yazık ki önyargılı biri olduğunu düşünüyorum. İlk yorumunu yanlışlıkla silmem üzerine ikinci yorumunun bir anlam ifade etmeyeceğini düşünerek sildim. Bunu duyduktan sonra kimsenin fikirlerine engel olmayan biri olduğumu anlamışsındır. İnsanları tanımadan "eminim" gibi efe kelimeler kurmanın anlamı olduğunu düşünmüyorum.
Ben Şahsen Kendim için yorumuna saygı duyarım. İnsanların ne düşündükleri çok öenmli değil. Burası benim mahremim ve kimseyi inandırma çabam yok. Ben Kimim? yazısı ne kadar övüyorsa bir o kadar da yeriyor beni. Sana yapmacık gelmesi senin fikrindir.
Hayatta başarılar...

Yorum Gönder

Gereksiz yorum yazmama konusunda uyarı hakedecek biri değilsin belki ama öyle olma ihtimaline karşı bu uyarıyı koymalıyım! Alınma:)

Related Posts with Thumbnails

Ben Şahsen Kendim

İsyanlarım, sevinçlerim ve hiç büyümemiş halimle Ben Şahsen Kendim